Veelgestelde vragen
Zoek je advies of hulp bij je keuze?
Bekijk dan onze informatie over Stalmatten, Sportvloeren, of Trailerbouw
Verzenden & Ophalen
Tijdens het bestelproces wordt afhankelijk van de grootte van de vracht (klein/groot pakket, kleine of grote pallet) aangegeven wat de kosten zijn van verzending. Uiteraard wordt je eerst geinformeerd over de kosten en pas daarna gaat het bestelproces verder naar het afrekenen.
In je winkelwagen kun je ook laten inschatten wat de verzendkosten zullen zijn.
Ophalen (op afspraak) is ook mogelijk en uiteraard gratis.
Zeker! We maken graag met u een afhaalafspraak, zodat wij de bestelling klaar kunnen leggen en een medewerker beschikbaar is om u te helpen.
Tijdens het bestelproces kunt u aangeven dat u uw bestelling wilt ophalen.
Dit is afhankelijk van onze voorraad en of je bestelling op maat gemaakt is. Indien wij een product op voorraad hebben, duurt het zo'n 3-5 dagen voor je het product in huis hebt. Voor grote of afwijkende formaten, kan het transport iets langer duren.
Na bestelling ontvang je meestal een track & trace code, waarmee je je bestelling kunt volgen.
Geen track & trace? Neem dan even contact met ons op en we zoeken het graag voor je uit!
Natuurlijk! Indien u de producten in het winkelmandje plaatst, kunt u vervolgens zien wat de verzendkosten zijn naar België.
Ophalen is ook mogelijk en uiteraard gratis. Wij zijn gevestigd in Nederland, nét onder Den Bosch.
Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor de optie 'Gratis ophalen'. Nadat je bestelling gereed is, maken we graag een afspraak voor het ophalen.
Zeker, neem even contact op via info@noddevelt.nl en dan aan we de verzendkosten voor je berekenen.
We doen ons best om u zo goed mogelijk te adviseren. Mocht een product desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u uw product retour sturen. Bekijk hier voor ons retourbeleid.
*Retourneren is niet mogelijk voor op maat gemaakte producten
Bestellen & Betalen
Helaas is het in onze webshop niet mogelijk om op 0% BTW te kopen, standaard rekenen we de Nederlandse BTW.
Het in België terugvragen van je betaalde btw is erg makkelijk. De instantie die dat verzorgt is de Federale Overheidsdienst (FOD) FINANCIEN en alle informatie hierover is te vinden op hun website. Let wel op dat je bij aankopen van meer dan EUR 1.000 een factuur nodig hebt. Deze kun je bij ons opvragen. Voor aankopen onder de EUR 1.000 hoef je geen factuur in te dienen
Wil je toch liever op 0% BTW kopen (zoals zakelijke levering in België), geef dan via mail je bestelling aan ons door incl. een geldig BTW nummer, dan kunnen wij ook handmatig een factuur voor je maken. Hiervoor rekenen wij €25 (excl BTW) administratiekosten.
Het is mogelijk een reeds gedane aankoop in de webshop alsnog tegen 0% BTW te factureren. Hiervoor rekenen wij €35 administratiekosten (excl BTW).
Bij de meeste bestellingen ontvang je een track & trace code. Geen code ontvangen of kom je er niet uit? Neem dan even contact op via info@noddevelt.nl onder vermelding van je bestelnummer, dan kijken we het graag voor je na.
Neem even contact op via info@noddevelt.nl onder vermelding van je bestelnummer. Dan zoeken we het direct voor je uit!
Product informatie
Op dit moment is het op locatie enkel mogelijk om een bestelling af te halen. Telefonisch kunnen wij u van uitgebreide productinformatie en advies voorzien.
Zoek je advies bij je project, bijvoorbeeld een sportschool of paardenaccommodatie? Of wil je je paardentrailer verbouwen en kun je wat tips & tricks gebruiken? Lees dan onze informatieblogs of plan een adviesafspraak in. Dan nemen wij graag de tijd voor je!
Overige onderwerpen
We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00. Onze locatie is uitsluitend bedoeld voor het ophalen van bestellingen (op afspraak).
We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00. Bij uitzondering kunnen we eventueel op zaterdagochtend afhaalafspraken inplannen.
Je kunt ons ook bereiken via onze contactpagina. We helpen je graag
We maken gebruik van betrouwbare transporteurs, waardoor er zelden beschadigingen optreden tijdens het vervoer. Maar het kan uiteraard toch eens gebeuren dat een product beschadigd tijdens het vervoer. Graag vragen we je daarom om je pakket direct na ontvangst te controleren. Geef beschadiging direct aan ons door middels een email en foto van de beschadiging. Zo kunnen we snel schakelen en zorgen we dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Heb je nog andere vragen?
Neem dan contact op via onderstaande opties